Felanmälan
Storholmen Direkt
Felanmälan & kundtjänst via telefon eller webb
Personlig service vardagar 7-21 via telefon:
08-520 252 00
Felanmälan dygnet runt via formulär:
www.dwoqdirect.se
Behöver du avboka din felanmälan?
Glöm inte att avboka din felanmälan om felet inte kvarstår. I de fall du av någon anledning inte är anträffbar, och inte avbokat din service i god tid, kan du komma att debiteras för nerlagda kostnader för besöket.
Du som medlem i bostadsföreningen debiteras för sådana ärenden som är självförvållande/handhavandefel eller inte omfattas av garantin.
Föreningen förvaltas av Storholmen (DWOQ).
Behöver du komma i kontakt med Storholmen (DWOQ) kan du skicka e-post till info@dwoqdirect.se
Jourmontör
Tel: 08-18 70 00
Kontaktas vid akuta fel. Storholmen ska kontaktas under deras normala öppettider (vardagar 7-21)
Bredband, tv och telefoni
Kontakta Tele2 om du har problem med bredband, tv eller telefoni.
El
Vattenfall
Tel: 020-82 58 58 (öppet dygnet runt)
Vatten
Sundbyberg Avfall & Vatten
Öppet: måndag-fredag 09.00-15.30 (lunchstängt 11.30-12.30)
Tel: 08-706 65 00 E-post: info@savab.se
Akut felanmälan efter ordinarie arbetstid 08-733 03 83
Hissar
Om dörrarna inte vill stänga rensa skräp/grus från spåren. Om felet består gör en felanmälan till Schindler Hiss och använd trappan.