Felanmälan

Storholmen Direkt

Felanmälan & kundtjänst via telefon eller webb


Personlig service vardagar 7-21 via telefon:
08-520 252 00

Felanmälan dygnet runt via formulär:
www.dwoqdirect.se

Behöver du avboka din felanmälan?
Glöm inte att avboka din felanmälan om felet inte kvarstår. I de fall du av någon anledning inte är anträffbar, och inte avbokat din service i god tid, kan du komma att debiteras för nerlagda kostnader för besöket.

Du som medlem i bostadsföreningen debiteras för sådana ärenden som är självförvållande/handhavandefel eller inte omfattas av garantin.

Föreningen förvaltas av Storholmen (DWOQ).

Behöver du komma i kontakt med Storholmen (DWOQ) kan du skicka e-post till info@dwoqdirect.se

Jourmontör

Tel: 08-18 70 00

Kontaktas vid akuta fel. Storholmen ska kontaktas under deras normala öppettider (vardagar 7-21)

Bredband, tv och telefoni

Kontakta Tele2 om du har problem med bredband, tv eller telefoni.

El

Vattenfall
Tel: 020-82 58 58 (öppet dygnet runt)

Vatten

Sundbyberg Avfall & Vatten
Öppet: måndag-fredag 09.00-15.30 (lunchstängt 11.30-12.30)
Tel: 08-706 65 00 E-post: info@savab.se

Akut felanmälan efter ordinarie arbetstid 08-733 03 83

Hissar

Om dörrarna inte vill stänga rensa skräp/grus från spåren. Om felet består gör en felanmälan till Schindler Hiss och använd trappan.